Akademija
Kako privabiti nove in zadržati obstoječe zaposlene?
Kaj lahko naredi podjetje, da privabi nove sodelavce in zadrži obstoječe? Kako izgleda »employee life cycle?« Kje iskati želen profil sodelavcev in kako napisati zaposlitveni oglas, ki pritegne?
O akademiji
Grajenje blagovne znamke in razvoj sodelavcev še nikoli nista bila tako pomembna, kot v tem trenutku, ko je pomanjkanje kadrov veliko. Zato so tudi kompetence, kako to delati na uspešen in inovativen način, v vsakem podjetju nepogrešljive. Ne glede na to, ali podjetje ima kadrovske strokovnjake, ali ne, se mora v podjetju nekdo s tem področjem intenzivno ukvarjati, če želimo biti na trgu konkurenčni.
Intenzivni izobraževalni program bo zelo praktično naravnan. V štirih srečanjih se bomo dotaknili celotnega cikla, ki ga zaposleni doživi pri delodajalcu (“employee life cycle”) – vse od tega, da kandidat sploh zazna, da delodajalec obstaja, do aktivnosti, ki so potrebne v času zaposlitve, pa do slovesa med delodajalcem in zaposlenim, ki prav tako ni nepomemben del sodelovanja med zaposlenim in delodajalcem. Skozi praktične primere bodo prikazane najpomembnejše aktivnosti v posamezni stopnji sodelovanja.
Komu je akademija namenjena?
- HR strokovnjakom
- Vodjem kadrovskih služb
- Direktorjem malih in srednjih podjetij
Način dela
Intenzivni izobraževalni program bo zelo praktično naravnan. Skozi praktične primere bodo prikazane najpomembnejše aktivnosti v posamezni stopnji sodelovanja.
Trajanje: 4 srečanja po 3 ure
Vsebina:
Srečanje 1: Znamka delodajalca: 23. 3. 2022, 9:00 – 12:00
Srečanje 2: Iskanje in selekcija kadra: 30. 3. 2022, 9:00 – 12:00
Srečanje 3: Uvajanje in razvoj zaposlenih: 6. 4. 2022, 9:00 – 12:00
Srečanje 4: Motiviranje, nagrajevanje in zadrževanje kadra: 13. 4. 2022, 9:00 – 12:00
Prijavite se na program
Srečanje 1: Znamka delodajalca
23. 3. 2022, 9:00 – 12:00
V prvi delavnici se bomo predvsem spoznali s tem zakaj je znamka delodajalca izrednega pomena, na kaj vse vpliva ter kako jo uspešno graditi. Skozi konkretne primere bomo pogledali kaj so dobre in kaj manj dobre prakse in zakaj ni enostavnega recepta kako biti pri gradnji znamke delodajalca uspešen.
Teme, ki jih bomo v sklopu delavnice predelali:
- Kaj je znamka delodajalca in zakaj je pomembna?
- Gradnja znamke delodajalca skozi štiri korake.
- Kako pripraviti ustrezno strategijo?
- Kako kot delodajalec opozoriti nase?
- Učinkovito upravljanje znamke delodajalca.
- Znamka delodajlca skozi socialne medije.
- Kaj se HR lahko/mora naučiti od marketinga?
- Primeri dobre prakse.
Srečanje 2: Iskanje in selekcija kadra
30. 3. 2022, 9:00 – 12:00
Iskanje in selekcija kadra je zagotovo tema, ki zajema ogromno časa ne samo HRa, pač pa tudi direktorjev in ostalih vodij. Ob hudem pomanjkanju kadra je dobro pogledati širše in se ne zanašati na prakse iskanja, ki so bile še pred parimi leti uspešne. Te namreč ne delujejo več. Kako in kje iskati potencialne sodelavce ter kako jim ponuditi izkušnjo, ki jih bo prepričala, da jim lahko ponudimo okolje, ki ga iščejo?
Teme, ki jih bomo v sklopu delavnice predelali:
- Kje se iskanje potencialnih sodelavcev v resnici začne in kaj vse zajema?
- Povezava znamke delodajalca z zaposlovanjem.
- Selekcija kadra po korakih s konkretnimi primeri dobrih praks.
- Program priporočil.
- Grajenje in uporaba baze potencialnih sodelavcev.
- Uporaba socialnih omrežij.
- Kreativnost pri iskanju – zakaj in na kakšen način.
- Uporaba analitike in analitičnih orodij.
- Izkušnja kandidata (candidate experience).
- Pomen strategije pri zaposlovanju.
Srečanje 3: Uvajanje in razvoj zaposlenih
6. 4. 2022, 9:00 – 12:00
Marsikdo je mnenja, da se z zaposlitvijo nove osebe najtežji del kadrovske službe konča, pa temu še zdaleč ni tako. Onboarding oziroma uvajanje novih zaposlenih je eden najpomembnejših, če ne kar najpomembnejši del, saj brez strukturiranega uvajanja in jasnih pričakovanj, tako na eni, kot na drugi strani, zgodba ne more biti uspešna. Za njeno uspešno nadaljevanje pa je pomembno konstantno vlaganje v razvoj zaposlenega.
Teme, ki jih bomo v sklopu delavnice predelali:
- Preuvajalno obdobje (preboarding).
- Kako izgleda uspešno uvajanje novega zaposlenega?
- Mentorstvo in kako ustvariti uspešen mentorski program.
- Buddy program.
- Razvojni pogovori.
- Kompetenčni model kot osnova razvoju.
- Vloga vodje in razvoj vodij.
Srečanje 4: Motiviranje, nagrajevanje in zadrževanje kadra
13. 4. 2022, 9:00 – 12:00
Eden od pomembnih načinov zadrževanja ključnega kadra je nagrajevanje. Pa ne nagrajevanje v najožjem, finančnem smislu, pač pa mnogo širše. Obstaja ogromno motivatorjev ter posledično načinov kako vplivati na to, da se zaposleni pri nas dobro počutijo in si želijo pri nas ostati.
Teme, ki jih bomo v sklopu delavnice predelali:
- Kaj so ključni motivatorji?
- Načini motiviranja sodelavcev.
- (Ne)finančno nagrajevanje.
- Različni programi v praksi (socialne nagrade, wellness programi itd.).
- Psihološka varnost.
- Odhodni intervju.
Izvajalka akademije
Urška Stanovnik
Intenzivni izobraževalni program bo vodila Urška Stanovnik. Urška deluje v kadrovskih vodah že več kot 10 let. Iz korporativnega okolja je pot nadaljevala v manjšem, hitro rastočem digitalnem podjetju, kjer se njeno delo vodje kadrovske službe nenehno prepleta in dopolnjuje z različnimi poslovnimi izzivi pri katerih sodeluje. Je mnenja, da je naloga kadrovske stroke nenehno balansiranje med skrbjo za zaposlene in skrbjo za doseganje poslovnih rezultatov.
CENA
Za partnerje
cena ne vključuje DDV.
Redna cena
cena ne vključuje DDV.
BONUSI:
- ŠIRJENJE POSLOVNE MREŽE
- MOŽNOST POVEZOVANJA Z ENAKO MISLEČIMI
Popust za:
- Člane AmCham Slovenija, Kluba slovenskih podjetnikov, BNI Slovenija, Gospodarska zbornica Slovenije, Združenje manager
- MojeDelo, Alumni GEA College, lastnike kartic Diners Club